El davanter Luis García s'ha convertit en nou jugador del Real Zaragoza després de rescindir l'any de contracte que li quedava amb el RCD Espanyol. El davanter asturià signarà per tres temporades amb el conjunt aragonès.
Luis García, que ha aconseguit 47 gols en lliga amb el nostre equip, va arribar a l'Espanyol a l'estiu de 2005 procedent del Mallorca. Actual capità de la primera plantilla, l'asturià ha destacat per la seva professionalitat i entrega.
Luis García ha defensat sis temporades la samarreta blanc-i-blava aconseguint, com a principal èxit, la Copa del Rei en el 2006. Luis García, a més, va ser subcampió de la UEFA en el 2007 i va aconseguir la internacionalitat absoluta amb la selecció espanyola.
El jugador té previst acomiadar-se de l'afició i dels seus companys en una roda de premsa que oferirà, en principi,